Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קריסת חניון שערי צדק / N6bbs Nmieuh4m : חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושליםpic.twitter.com/c5isnpogro.

קריסת חניון שערי צדק / N6bbs Nmieuh4m : חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושליםpic.twitter.com/c5isnpogro.. במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו. לא ידוע על לכודים או נפגעים. עם סיום הטקס קרס החניון הישן. המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה. האם צוותי שערי צדק יביאו את הבארכה?.

ממשטרת ירושלים נמסר על דיווח ראשוני שהתקבל לפני זמן קצר על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. הערכת מצב הסתיימה לפני זמן קצר (שני) בבית החולים שערי צדק. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס בצהריים (שני) מסיבה שטרם התבררה. לא ידוע על לכודים או נפגעים. לא ידוע על נפגעים, אך בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה.

Sd8higelvk3hdm
Sd8higelvk3hdm from hamechadesh.b-cdn.net
צפו (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. היחידות לחילוצים מיוחדים של ירושלים ובית שמש כבר החלו בפעולות בשטח לאיתור וחילוץ לכודים, באם יימצאו כאלה. במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים/נפגעים במקום הקריסה, וכן ניסיונות לאתר רכבים שיש חשש כי נקברו בתוך. המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים.

על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים.

כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. קריסת החניון בבית החולים שערי צדק כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושליםpic.twitter.com/c5isnpogro. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים@veredpelman @suleimanmas1 pic.twitter.com/lqydpav5rq. מפקד מחוז ירושלים ועמיתיו מגופי החירום החבירים בהם משטרה, מדא, פקער, הנהלת בית החולים ועוד חילקו משימות וגזרות אחריות לצורת פעולות הפינוי והחילוץ. סמוך לשעה 14:00 דווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק שנגרם ככל הנראה מבולען שנפער במקום. ככל הנראה אין נפגעים באירוע. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים.

בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום. לא ידוע על נפגעים באירוע: חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. המשטרה הודיעה היום (שני) כי התקבל דיוח על קריסת חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. לא ידוע על נפגעים, אך בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה.

Fjyhns876ny 5m
Fjyhns876ny 5m from images.maariv.co.il
מכבי אש ויחידת החילוץ של פיקוד העורף ממשיכים בפעולות. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. כאות הוקרה על הפעילות הענפה בחזית בשנה האחרונה, עשרות צוותי שערי צדק מתחומי הרפואה, הסיעוד, מינהל ומשק, הוזמנו לתמוך בקבוצת הפועל ׳בנק יהב׳ בכדורסל הערב במשחק רבע גמר פלייאוף. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים או נפגעים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. בולען נפער בחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. ככל הנראה אין נפגעים באירוע.

שמונה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום.

כאות הוקרה על הפעילות הענפה בחזית בשנה האחרונה, עשרות צוותי שערי צדק מתחומי הרפואה, הסיעוד, מינהל ומשק, הוזמנו לתמוך בקבוצת הפועל ׳בנק יהב׳ בכדורסל הערב במשחק רבע גמר פלייאוף. המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה. לא ידוע על נפגעים, אך בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה. שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. שמונה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים@veredpelman @suleimanmas1 pic.twitter.com/lqydpav5rq. תקרית חריגה בבית החולים שערי צדק: חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. האם צוותי שערי צדק יביאו את הבארכה?. בולען נפער בשעות הצהריים בחניון החיצוני של בית החולים שערי צדק בירושלים. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים/נפגעים במקום הקריסה, וכן ניסיונות לאתר רכבים שיש חשש כי נקברו בתוך. ככל הנראה אין נפגעים באירוע.

בולען נפער בחניון של בית החולים שערי צדק. הערכת מצב הסתיימה לפני זמן קצר (שני) בבית החולים שערי צדק. צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון. לא ידוע על נפגעים, אך בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה.

מצטיינים שערי צ×
מצטיינים שערי צ×"ק עם ×"ציון ×"×'×'ו×" ×'יותר ×'ארץ ×'מ×'×"ק של ×"jci ר×"יו קול ×—×™ from www.93fm.co.il
זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. האם צוותי שערי צדק יביאו את הבארכה?. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים/נפגעים במקום הקריסה, וכן ניסיונות לאתר רכבים שיש חשש כי נקברו בתוך. לא ידוע על נפגעים, אך משטרת ישראל: תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). הצוותים נותנים מענה לכל המטופלים בבית החולים ומענה להגעת הצוותים הרפואיים ופועלים.

בשלב זה לא ידוע על נפגעים.

תיעוד של קריסה נוספת בחניון בית החולים שערי צדק pic.twitter.com/72i2fhcvzo. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושליםpic.twitter.com/c5isnpogro. לפי דיווחים מהשטח, מדובר בחלק מהחניון שבו בוצעו עבודות הנדסיות לאחרונה. בולען נפער בשעות הצהריים בחניון החיצוני של בית החולים שערי צדק בירושלים. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה. לפי שעה לא ידוע על נפגעים. לא ידוע על נפגעים באירוע: בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש החנייה שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה, כשהמכוניות זמן קצר לפני הקריסה נחנך בסמוך חניון חדש במעמד ראש העיר משה ליאון. בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: